Automate your Marketing
with Womplify




 
imran abdul jabar

By: imran abdul jabar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 28-Jan-2009 16:08 Email | Share | | Bookmark
Pindah!

Salam kepada yang melawat!

Saya mulai memindahkan hasil kerja saya yang ada di FP ni ke laman-laman berikut:

http://www.flickr.com/imranabduljabar, dan

http://imran.sifoo.com


Thursday, 22-Jan-2009 09:29 Email | Share | | Bookmark
Potret Wacom Lagi



Ili Syazwani
Wacom + Corel Painter X
3-4 hours


Tuesday, 20-Jan-2009 11:12 Email | Share | | Bookmark
Digital Potret



peranti: wacom graphire 2
perisian: corel painter x
masa: 2 jam
subjek: muka sapa ni ek?


Sunday, 18-Jan-2009 16:12 Email | Share | | Bookmark
Irfan's Photoshoot


Irfan sedang bersiap


Rehearse senyum..."Action!"


Sedang beraksi...satu je contoh, yang lain-lain tu hak Eduweb


Exike sedang cek hasil tembakan


Irfan dengan prop...ni shoot saja2


Lagi shoot saja2


Mama and Ihsan Faris


Ihsan pun nak juga


Exike sedang menembak


Irfan diberi tunjuk ajar ttg cara nak pegang alat muzik cina


apek...ang pau mana?


Tengok je la Ihsan ni, pandai juga nak posing


Pose muka serius...bleh ke ni?


Exike menghandle studio...

Quote:
Jumaat. Exike call tanya Irfan free tak on Sabtu utk photoshoot. Aku cakap ok je. So, Sabtu aku bawak la Irfan (and the whole famili) ke Shah Alam utk photoshoot EduWebTv (projek Exike).

Duduk la sana dekat 3 jam. Irfan dapatlah upah kerja model dia hari tu.


Wednesday, 7-Jan-2009 05:25 Email | Share | | Bookmark
Irfan - Hari Pertama Sekolah























[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net